Facebook Advertenties ADS uitbesteden
Levelninemarketing kan u helpen bij het opzetten van uw Facebook-advertentieaccount en het verspreiden van het woord over uw producten en diensten, of zelfs het promoten van uw unieke inhoud. Onze PPC-experts kunnen het mysterie uit advertenties op Facebook halen en u helpen uw beste doelmarkt op het Facebook-platform te begrijpen. Als u conversies op uw website heeft, kunnen we zelfs tracking instellen om u te helpen de effectiviteit van uw Facebook-advertenties te begrijpen!
- Op interesses gebaseerde targeting
- Optimalisatie van bestemmingspagina
- Verbeterde ROAS en CTR
- Gesplitste doelgroeptesten
Snelle offerte aanvragen
Facebook Gesplitste A/B Testen
Facebook A/B-testen is een marketingstrategie waarbij twee delen van een advertentie tegen elkaar worden getest om te analyseren welke de beste resultaten oplevert. Bijna elk onderdeel van een advertentie kan worden getest, en zelfs de kleinere elementen kunnen uw marketingprestaties drastisch verbeteren.
A/B-testen is een geweldige manier om te bepalen waar u verbeteringen aan uw Facebook-advertentiecampagne kunt aanbrengen om de prestaties te verbeteren. Testen kan je helpen betere beslissingen te nemen over je Facebook-advertentiestrategie. Je moet de juiste kennis en ervaring hebben met Facebook-advertentiecampagnes en het ontwerpen van bestemmingspagina’s om effectief A/B-tests te ontwikkelen en beslissingen te nemen over je advertentie.
Daarom ontwikkelen we strategisch A/B-tests voor Facebook-advertenties en bestemmingspagina’s en creëren we verschillende A/B-varianten om te bepalen of de advertentie de best mogelijke resultaten oplevert. Nadat we hebben besloten welke variabelen we gaan testen, voert ons Facebook-advertentiebeheerteam verschillende A/B-tests uit om te bepalen hoe elke variabele presteert. Na het voltooien van deze A/B-tests zullen we de ontvangen informatie verzamelen en analyseren om te zien op welke aspecten we verbeteringen kunnen aanbrengen. Met deze informatie nemen we datagestuurde beslissingen over je Facebook-advertentiestrategie om ervoor te zorgen dat je bedrijf succes kan boeken op Facebook.


Versnelde levering versus standaard levering
Versnelde versus standaardweergave is ontworpen met het oog op maatwerk, het geeft u controle over hoe uw advertentiebudget wordt besteed en op welke manier. Voor standaardweergave wordt uw budget gelijkmatig besteed in de loop van de advertentiecampagne. Deze methode vertelt Facebook om uw bod te verlagen tot een prijs die uw budget in de loop van uw advertentiecampagne net zal besteden om meer kansen te benutten tegen efficiëntere kosten. Terwijl versnelde weergave het budget zo snel mogelijk uitgeeft door uw advertentie in te voeren in een kans binnen uw bodlimiet. Met deze strategie is het mogelijk om al uw budget te besteden voordat uw geplande campagne is afgelopen.
Het vergt jaren oefening om te weten wanneer je welke strategie moet gebruiken en hoe je ze het beste kunt implementeren. Onze experts van Levelninemarketing hebben ervaring met het aanpakken van de verschillende leveringsstrategieën en het identificeren van welke beter is voor een bepaalde campagne en bedrijf.
Doelstellingen van advertentiecampagnes
Veel bedrijven weten niet welke Facebook-advertentiecampagnedoelstelling het beste is voor hun doelen die ze willen bereiken. Velen struikelen over het kiezen van de beste strategie op basis van wat ze te bieden hebben. Door te weten welke u moet kiezen op basis van uw specifieke doelen, helpt u Facebook uw advertenties weer te geven aan die mensen die het meest waarschijnlijk de gewenste actie zullen ondernemen door de juiste Facebook-advertentiedoelstelling voor uw campagne te kiezen.
Ons Facebook-advertentieteam weet uw doelen af te stemmen op uw campagnedoelstelling om uw advertentie te laten zien en te laten presteren zoals u dat wilt. Zonder ervaring en kennis van welk doel goed is voor welke omstandigheid, is de kans groot dat uw campagne het verkeerde doel heeft geselecteerd en slecht zal presteren, waardoor uw advertentie-uitgaven aan het verkeerde doel worden verspild.


Advertentieplaatsingen
Omdat Facebook de gebieden waar uw advertentie kan worden weergegeven uitbreidt, wordt het kiezen van de juiste advertentieplaatsingen nog belangrijker. Volgens onderzoek kan de plaats waar u uw advertenties plaatst de klikfrequenties met maar liefst 400% of meer veranderen. Met zoveel opties is het absoluut noodzakelijk dat u de juiste plaatsingen voor uw advertentie kiest om uw doelgroep te bereiken. Laat onze experts je helpen bij het identificeren van de beste plaatsingen voor Facebook en Instagram op basis van waar je doelgroep zich bevindt.
Doelgroeptargeting
Net zoals de inhoud van uw advertentie belangrijk is, is waar u uw advertenties plaatst en wie u target net zo belangrijk. Het gebruik van de Audience Targeting-functies van Facebook is de beste manier om ervoor te zorgen dat u uw advertentiebudget en tijd verstandig besteedt door uw advertentie alleen te tonen aan consumenten met een hoge koopintentie. Facebook helpt je de consumenten te bereiken die waarschijnlijk het meest geïnteresseerd zijn in het product- of serviceaanbod van je bedrijf door je advertentiedoelgroepen te laten selecteren op basis van informatie over je ideale klanten, waaronder details zoals demografie, interesses en gedrag.
Levelninemarketing heeft ervaring met het ontwikkelen van gedetailleerde en creatieve Facebook-advertentiedoelgroepen die onze klanten helpen hun ideale klanten beter te bereiken en ermee in contact te komen. We zijn ook experts op het gebied van Facebook-retargeting, waarmee uw bedrijf contact kan opnemen met bestaande leads die al interesse in uw merk hebben getoond, waardoor u nog een kans krijgt om de verkoop te sluiten. We gebruiken ook Audience Insights-functies op Facebook om uw doelgroepen beter te begrijpen en in contact te komen met nog meer mensen die geïnteresseerd zijn in uw bedrijf.


Automatiseer advertenties
Geautomatiseerde advertenties zijn wanneer u Facebook een advertentie voor uw bedrijf laat maken op basis van uw doelen en doelstellingen. Deze zijn geweldig om te testen en kunnen helpen om tijd en geld te besparen, maar zonder inzicht in de best practices bij het gebruik van deze functie, zullen uw analyse- en budgetuitgaven eronder lijden. Laat onze Facebook-advertentie-experts je helpen deze functie te gebruiken om advertenties te maken die de doelen en doelstellingen van je bedrijf ten goede komen.
Biedstrategieën
Facebook-advertenties worden weergegeven via een biedsysteem waarbij Facebook-advertenties rechtstreeks worden beïnvloed door hoeveel andere adverteerders zich op dezelfde mensen richten en wat ze bieden. De belangrijkste soorten biedstrategieën zijn de laagste kosten en doelkosten. Het verschil tussen deze is dat u Facebook laat weten dat u automatisch voor u wilt bieden om de laagst mogelijke kosten per actie te krijgen. Terwijl u bij bieden op doelkosten een doelkosten per actie instelt en Facebook probeert deze kosten gemiddeld te bereiken.
Als het erom gaat te weten welke strategie het beste bij uw situatie past, laat ons team van Facebook-advertentiecampagnespecialisten u helpen. Zet onze kennis aan het werk en laat ons betere conversiepercentages en lagere CPA’s behalen voor uw advertentiecampagne.


Aangepaste doelgroepen
Een van de beste Facebook-functies voor het targeten van specifieke doelgroepen is de Facebook Custom Audiences. Met deze Custom Audience-functie kunt u consumenten die in het verleden met uw product of dienst hebben gewerkt, opnieuw targeten. Levelnine-marketingspecialisten zijn opgeleid om de gegevens te analyseren om uw aangepaste doelgroep beter te kunnen creëren.
Als u meer weet over uw doelgroep waarvoor u probeert te adverteren, zullen uw advertenties beter presteren. Wanneer u de Custom Audience gebruikt om voor te adverteren, weet u precies welk type consument uw advertentie te zien krijgt en kunt u uw boodschap beter afstemmen op die consumenten. Dit zal u helpen uw conversiepercentages te verhogen en een beter rendement op uw investering te behalen.
Facebook-catalogus
Een productcatalogus is een container die een bestand bevat met een lijst van alle producten die u wilt promoten. Alle wijzigingen die in de productfeed worden aangebracht, worden automatisch weergegeven in uw catalogus en uw advertenties. Nadat je een Facebook-productcatalogus hebt gemaakt, ben je klaar om websitegedrag vast te leggen met Facebook-pixelgebeurtenissen zoals Inhoud bekijken, Toevoegen aan winkelwagentje en Aankoop om aangepaste doelgroepen te maken.
Levelninemarketingspecialisten hebben jarenlange ervaring met het maken en bewaken van de Facebook-catalogus om de best mogelijke resultaten te leveren. Zonder een correct ingestelde Facebook-catalogus kunt u geen dynamische advertenties weergeven die goed presteren.

Aangepaste doelgroepen
Een van de beste Facebook-functies voor het targeten van specifieke doelgroepen is de Facebook Custom Audiences. Met deze Custom Audience-functie kunt u consumenten die in het verleden met uw product of dienst hebben gewerkt, opnieuw targeten. Levelninemarketing zijn opgeleid om de gegevens te analyseren om uw aangepaste doelgroep beter te kunnen creëren.
Als u meer weet over uw doelgroep waarvoor u probeert te adverteren, zullen uw advertenties beter presteren. Wanneer u de Custom Audience gebruikt om voor te adverteren, weet u precies welk type consument uw advertentie te zien krijgt en kunt u uw boodschap beter afstemmen op die consumenten. Dit zal u helpen uw conversiepercentages te verhogen en een beter rendement op uw investering te behalen.

Facebook Pixel
Het idee achter een Facebook-pixel is om de acties en interactie vast te leggen die een consument op uw website heeft met zijn Facebook-account, waardoor het socialemediaplatform deze personen opnieuw kan targeten en opnieuw kan betrekken met relevante advertenties. Het kan ook worden gebruikt om de acties bij te houden die elke consument onderneemt wanneer hij vanuit de advertentie terugkeert naar de website. De pixeltool biedt geweldige inzichten in uw huidige doelgroep, levert advertenties aan mensen die interesse hebben getoond in uw producten en verbetert de algehele prestaties van uw advertentiecampagnes.

Instagram Advertenties
Instagram is een van de meest gebruikte mobiele platforms ter wereld. Omdat Instagram eigendom is van Facebook, kunnen bedrijven die adverteren op Instagram profiteren van dezelfde functies als Facebook. Bedrijven die effectieve advertenties maken en deze op relevante doelgroepen targeten, krijgen de kans om meer websiteverkeer en conversies te genereren.
De voordelen van een Instagram-advertentie-expert zijn de extra ervaring en kennis die zij uw bedrijf zullen brengen om uw campagne succesvol te maken. Voor Instagram-advertenties zal kennis van de verschillende functies en tactieken helpen om je conversiepercentages te verhogen. Levelninemarketing kan u helpen een campagne te lanceren die een bewezen succesformule volgt.

Levensduur versus dagbudget
Dagbudgetten zijn het gemakkelijkst in te stellen, maar kunnen lastig zijn als ze niet correct worden gecontroleerd en geïmplementeerd. Met dagbudgetten besteedt Facebook maximaal het budget per advertentieset dat je het per dag geeft. Als je ervoor kiest om in plaats daarvan een levenslang budget in te stellen, betekent dit dat je Facebook het budget geeft dat je voor de hele campagne wilt besteden en vervolgens de datum kiest waarop de advertentieset moet eindigen.
Het vergt jaren oefening om te weten wanneer u Lifetime vs Dagelijkse Budget moet gebruiken en wat het beste werkt voor uw specifieke individuele doelen. Onze experts bij Levelninemarketing hebben ervaring met het aanpakken van de verschillende budgetstrategieën en het identificeren van welke beter is voor een bepaalde campagne en bedrijf.

Aangepaste Doelgroepen
Het idee achter Lookalike Audiences is dat een adverteerder zich kan richten op consumenten met vergelijkbare demografische gegevens en interesses als de huidige consumenten van het bedrijf. Facebook heeft uitgebreide gegevens die u kunnen helpen deze vergelijkbare doelgroepen te targeten. Deze manier om uw consument te targeten is geweldig als u een lijst met eerdere klanten heeft met voldoende gegevens om een vergelijkbare doelgroep te matchen. Het kan moeilijk zijn om te weten welke groep consumenten u moet gebruiken en wanneer u deze functie moet gebruiken voor de beste resultaten. Levelnine marketingspecialisten hebben veel succes gehad met het gebruik van vergelijkbare doelgroepen om de conversie te verhogen.


Retargeting van doelgroepen
Facebook retargeting werkt door een klant te taggen wanneer ze een website bezoeken en van daaruit hetzelfde product of dezelfde dienst op Facebook te zien krijgen waar ze eerder naar keken. Hiermee kunt u adverteren voor consumenten waarvan u weet dat ze al geïnteresseerd waren in wat u verkoopt, en daarom hebben die consumenten een hogere koopintentie. Omdat retargeting misschien eenvoudig klinkt, kan het lastig zijn om de verschillende fijne kneepjes van het opzetten van een retargeting-campagne te begrijpen. Door een Facebook Retargeting-professional in te huren, houdt u uw budget op schema en vergroot u de kans op een verkoop. Het marketingteam van Levelninemarketing heeft uitgebreide ervaring in het maken en onderhouden van retargeting-advertenties om u te helpen de beste resultaten te behalen.